Monday, September 13, 2010

Minu suvevaheaeg

Minu suvevaheaeg

Minu suvevaheaeg oli tore ja põnev. Minu lemmik vaheaeg on suvevaheaeg, sest see on kõige pikkem ja kõige soojem. Arvatavasti on suvevaheaeg teiste laste lemmik ka.
  Ma käisin oma suvevaheajal Hispaanias. Hiispania on väga tore riik, sest seal on palju huvitavaid linnu nt: Barcelona. Käisin oma perega Barcelonas. Seal me päevitasime sooja päikese all ja külastasime huvitavaid kohti nt: Barcelona katedraal ja Rarambla tänaval. Barcelona katedraal oli väga kõrge ja tippu minemiseks pidi liftiga 5 minutit sõitma, kust avanes suurepärane vaade tervele linnale. Katedraali sisehoovis oli pisike tiik kus elasid haned, konnad, kalad ja kilpkonnad.
   Rarambla tänaval oli suur turg. Turult sai osta igasuguseid jooke ja sööke. Peale turu oli seal palju poode kus müüdi kuulsa jalkpalli klubi FCBarcelona asju. Mina ostsin sealt pinali ja põlvikud. Rarambla tänaval olid ka kostümeeritud kujud kellele pidi natuke maksma ja siis said nendega koos pilti teha.
    Ma rulatasin vaheajal palju, sest mulle meeldib see tegevus. Tegin palju tennise trenni. Tennis on mu lemmik spordiala ja seda saab sõpradega mängida.Ma olen oma suvevaheajaga väga rahul. Ma loodan, et järgmine aasta naudin ma oma vaheaega sama mõnusasti.

1 comment: