Tuesday, May 24, 2011

Käisin näitusel vaatamas väga huvitavat arhitektuuriga brikketist maja. Näitusel saali nägin üht äärmiselt korralikku džentelmenni, kes pakkus mulle nektarist mahla. Seda juues juhtus traagiline lugu. Selgus, et ma olen nektari suhtes väga allergiline. Ma muutusin täpiliseks ja hääl oli ilmelik. Mind viidi kiirabiga, haiglasse. Seal tehti mulle allergia analüüs. Pidin olema kuu aega haiglas. Nädala pärast tuli džentelmenn ilusa bukketiga ja tõi mulle magusat buberti. Džentelmenn palus andeks, et oli mulle andnud nektarist tehtud mahla. Buberti söömisel tuli mulle meelde, et mul on manna ja muna vastu ka tugev allergia, nüüd ma olin täis kärnu. Pidi kutsuma allergia diletandi, et tema oskaks leida lahendust minu haigusele. Diletandi analüüs ütles, et peab olema tosin kuud haiglas siis võib õue minna.

No comments:

Post a Comment